dilluns, 21 de març del 2011

EL MEU MÓN

 

Desprès de descobrir-vos el meu món, us contaré allò que he fet per a aquesta tasca.

Primer que res he seleccionat aquelles fotos que ja tenia en el meu àlbum personal i que significaven molt per a mi.

A continuació vaig decidir realitzar-ne algunes més, ja que també eren part important de la meva vida.

Amb la creació de flickr, he descobert una nova finestra on poder compartir aquelles imatges que són importants en la meva vida i alhora poder fer el mateix amb les d'aquelles persones que més m'importen.

He après, com tothom, a realitzar una presentació d'imatges amb el programa flickr i inserir-la dintre del meu bloc, per a que aquells que em seguisquen puguen fer-se una idea de les coses que a mi m'interessen.


Silvia Ebrí

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada