diumenge, 12 de juny del 2011

Creem el nostre portafolis.


La creació d'aquest portafolis, és tancar amb un cicle de noves experiències que hem realitzat en l'assignatura L20 Noves Tecnologies, però sols és tancar-lo amb l'assignatura i no a nivell personal, ja que les noves tecnologies són una eina que sempre tindrem al davant nostre, ens acompanyaran durant tot el nostre futur professional.

El portafolis ha estat una tasca reflexiva més que pràctica.
L'aplicació té un funcionament senzill, presenta una gran varietat de modes de presentació i incrustació d'arxius, però en quant açò he de dir que és una cosa ben estranya. En el meu portafolis no he aconseguit posar la presentació del flickr i vaig ajudar a una companya a posar la seva i allí si va eixir! Suposo que serà un misteri que no podré descobrir.
La part reflexiva és la que més em costa. Escriure en unes quantes línies, tota la feina que hem realitzat durant l'assignatura no és gens fàcil. No és fàcil perquè, hem fet molt en molt poc temps.
A mi açò de les noves tecnologies és una cosa que m'agrada molt i sempre intento buscar les noves opcions que existeixen però aquesta aproximació m'ha deixat molt sorpresa. Per molt que investigue i busque sempre hi ha i haurà coses que quedaran fora del meu abast personal.
Us d'eixo l'enllaç al meu portafolis tot dient:
PER A QUÈ AÇÒ NO SIGA UN ADÉU SINÓ UN FINS AVIAT.

Silvia Ebrí.

0 comentarios:

Publica un comentari a l'entrada